راهنمای خرید دستگاه ریکو آفیشیو

شرکت ریکو یک شرکت چند ملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی است که در سال 1936 توسط انیسیتوی ریکن تاسیس شد. دفتر مرکزی کمپانی ریکو در ساختمان ریکو واقع در منطقه چوئو، توکیو قرار دارد.

 

شرکت ریکو  تولید کننده انواع محصولات الکترونیکی است که عبارتند از انواع دوربین ها و تجهیزات اداری شامل پرینترها، دستگاه های فتوکپی و دورنگارها. خرید دستگاه کپی در مرحله اول و تعمیر و نگهداری کپی در مرحله دوم، یکی از مشکلات و معضلات کاربران می باشد. ریکو از جمله شرکت های پیشرو و ممتاز در زمینه تولید کپی در جهان است و فناوری پیشرفته محصولات آن سبب می گشود که کارایی دستگاه های فتوکپی بسیار مؤثرتر بوده و در نتیجه قابلیت اطمینان و اعتماد بیشتری را داشته باشند.

  امروزه عصر کپی های بدون کیفیت، نامرغوب و ناخوانا به پایان رسیده است و با استفاده از دستگاه های فتوکپی ریکو  قادر خواهید بود تا کپی را با بهترین و بالاترین کیفیت دریافت کنید که دقیقا مشابه سند اصلی است. کیفیت دستگاه های کپی ریکو و همچنین قدرت و سرعت این دستگاه ها، در دنیا کاملاً ثابت شده است. مرکز تعمیرات کپی ریکو به عنوان نماینده رسمی ماشین های اداری ریکو ، اصولی چون سرعت، کیفیت و هزینه مناسب را سرلوحه واحد خدمات خود قرار داده و ارزیابی مستمر این امور را به منظور رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان، وظیفه خود می‌داند.

پایین آوردن هزینه های مصرفی دستگاه های کپی، یکی از مسائل مهم و قابل بحث در شرکت ها می باشد؛ بنابراین نمایندگی تعمیرات فتوکپی ریکو برای کاهش هزینه ها در بعضی از مدل ها، شارژ کارتریج و در بعضی از مدل ها بازتولید کارتریج را پیشنهاد می کند. شایان ذکر است که کلیه مدل ها از نظر کیفیت و کمیت  بررسی شده است

 

 

 

انواع ماشین های اداری ریکو Ricoh

امروزه ماشین اداری  یکی از لوازم ضروری در محیط های اداری و سازمانی و بانکی می باشد. انواع ماشین های اداری ریکو Ricoh شامل تجهیزات دفتری مانند پرینتر ، اسکنر، دستگاه فکس، دستگاه کپی،

ماشینهای اداری در مدل های مختلف و برندهای متفاوتی از جمله ماشین های اداری کانن CANON،، ماشین های اداری شارپ sharp، ماشین های اداری اچ پی hp، ماشین های اداری توشیبا Toshiba،  و ….. طراحی و تولید شده اند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

یکی از قطعات اصلی و مهم در ماشین های اداری ریکو، mainboard یا برد فرمتر می باشد که در اصل حکم ستون فقرات در دستگاه را بر عهده دارد و تمام اجزای کنترلی شامل سنسورها و موتورها بر روی آن قرار می گیرند و به طور کلی وظیفه کنترل تمام اجزای الکترونیکی و مکانیکی در دستگاه را بر عهده دارند.ماشین های اداری در دفاتر و مراکز اداری می توانند به تسریع روند کاری و سرعت بخشیدن به کارها بسیار پر اهمیت ونقش به سزایی دارند.

بررسی دستگاه کپی ریکو از ماشین های اداری ریکو Ricoh

دستگاه های فتوکپی به عنوان ماشین های اداری یکی از دستگاه های پرکاربرد در حوزه های مختلف می باشد. یکی از اجزای اصلی ماشین اداری دستگاه فتوکپی ریکو درام می باشد. درام در واقع جزء اصلی دستگاه کپی است که نقش انتقال دهنده تصویر از دستگاه فتوکپی به روی کاغذ برای تولید چاپ نهایی را انجام می دهد.

چاپگر در واقع وسیله ای است که برای کپی کردن متون یا تصاویر به کار می رود. دستگاه فتوکپی ریکو یک وسیله لازم و رایج در ادارات، شرکت ها و بانک ها و منازل است که کاربرد وسیعی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *